esmaspäev, 14. september 2009

Jäid töötuks? Pole hullu, aitame!


Firma, kust sa seni palka said, pani pillid kotti? Või üritas ülemus oma loodrist lehma lellepojale sissetulekut säilitada ja andis tema asemel hoopis sulle kinga? Ehk oli sul niisama juhe koos ja väljavaade veeta nõmedikest töökaaslaste seltskonnas pool ärkveloldud ajast nii kohutav, et panid ise avalduse lauale?

Kindlasti ei lohuta sind teadmine, et mööda Eestit luusib praegu kümneid tuhandeid, terves maailmas aga mitusada miljonit sinu saatusekaaslast. Kõht koriseb, laenud-liisingud hingavad kuklasse ja kommunaalid tahavad maksmist.

Oma praeguses olukorras ei vaja sa abstraktseid meetmeid tööturu elavdamiseks, sul pole kasu tulumaksualandusest ega 9 kuu pärast aset leidvast tööturukoolitusest.

Sul on kiiresti vaja uut töökohta. Või ei. Sul on vaja RAHA. Soovitavalt KOHE.

Kahjuks ei saa ma siia blogisse paigaldada suurt värvilist nuppu, mida vajutades hakkab su printer kohe rahatähti sülgama. Kuid ma võin sulle anda, nagu klassikud ütlevad, selle korteri võtme, kus raha vedeleb ;)

Tõsi, järgi minema pead sa oma isiklikel jalgel ning mitte minu, vaid sinu valged käekesed saavad olema need, mis klotsi koju peavad tassima. Mulle jääb tavapärane sõim tänulikult inimkonnalt ning tibake kustunud karmavõlga :)

Ei, ma ei kavatse sulle siin tutvustada võrkturustuse hiilgavaid võimalusi ning kui sind huvitavad internetiloteriid, püramiidskeemid või rahapesus osalemine, pead vastavaid teadmisi ammutama mitte siit, vaid internetist. Ma saan küll aru, et vanglaleib pole praeguse majanduslikult vähekindlustatud aja karjäärivõimalustest mitte kõige halvem, kuid palun ära seda teed siiski mine - minu pakutavad variandid on hulga lõbusamad ja tulusamad. Pealegi, kui ma maksumaksjana sinu muretu vanglapõlve kinni pean plekkima, väheneb mu motivatsioon sind nii praegu kui tulevikus tasuta aidata.

Ah jaa, kellel veel häid nõuandeid või selliseid rahateenimisnippe, mida endal vaja pole, võib need lahkesti siia kommentaariumisse jätta või mulle ülesriputamiseks saata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar